I.Boice | Iranian Boice Community


سلام و وقت بخیر....

نمیدونم تا چه حد در جریان این مسابقه و سایت پراکلز هستید, به خاطر همین از اول کل ماجرا رو خدمتتون عرض میکنم.

سایت سا*نی فنز, چند سالی هست که حرفه ای ترین و جامع ترین سایت کی-پاپ فارسی در ایرانه و از سال 91 (البته تا جایی که من میدونم, شاید قبل از اینم بوده), یه نظر سنجی یا بهتر بگم مسابقه بین فن کلاب های فارسی کی-پاپی برگذار میکنه.

اما در اواخر بهمن ماه 93, یه تغییر و ادغام کوچیکی انجام دادن و سایت سانی فنز رو به پرا*کلز تبدیل کردن که البته کلی طرح و ایده نو هم به  کارهای قبلیشون اضافه کردن و تو یه حساب سر انگشتی که اگه از هر دوتا کی-پاپی ایرانی یکیشون پراکلز رو بشناسه, فک کنم 3/4 هزارنفری این سایت رو بشناسن و پیگیرش باشن!

حالا قسمتیش که به ما مربوط میشه,طبق عادت چن سال گذشته شون, امسال هم مسابقه بین فن کلاب ها رو شروع کردن و ما هم فنکلاب I.Boice رو ثبت کردیم و تا جایی که من اطلاع دارم برای اولین باره که قراره بویس ها در بین کی-پاپی های ایران حضور رسمی تری پیدا بکنن, حالا در قالب فن کلاب I.Boice !!!

حالا خواهشی از تک تک شما دوستان و همراهان و بویس های عزیز دارم, این هستش که در این مدت حضور پر رنگ تری , چه در وب خبریمون و چه در تالارهای گفت و گو, داشته باشید, نه به خاطر فن کلاب بلکه به خاطر همه بویس های ایرانی.

پ.ن:این پست تا روز پنج شنبه, 3 اردیبهشت, پست ثابت خواهد بود.

با تشکر    

هادی آل فهری

نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: سه شنبه 1 ارديبهشت 1389برچسب:, ׀

توجه!

سلام و وقت بخیر...

فکر نکنم کسی یادش باشه و یا اصلا بدونه که یکم مرداد سالگرد تاسیس این وب ,و یا به تعبیری فن کلاب,هستش!

31 تیر 92 ساعت 5 بعد از ظهر این وب رو باز کردم و 11 صبح اول مرداد اولین پست رو گذاشتم که همین پست از cn تا blue هستش.وقتی که این وب رو باز کردم,حتی اسم 10 تا آهنگشونم بلد نبودم!!!ولی الآن ,اگه تعریف از خود نباشه,از به روزترین وبهای خبریه cnblue هستیم.

حالا هم با خودم گفتم ببینم بعد از یه سال زحمت شبانه روز,کارم چقد ارزش و چقد ضعف داشته و اصلا چقد مورد قبول و استفاده شما بویس های ایرانی بوده. توی این پست راحت میتونید حرفی که میخواید بزنید,حتی اگه دلتون خواست میتونید به من فحشم بدیدچشمک!!!منتظر جواب من هم نباشید چون اینکار رو توی این پست انجام نمیدم!!!

این پست تا 25 تیر  پست ثابت وب هستش و بعد از اون به آرشیو منتقل میشه و ارسال نظرهم ممنوع,تا سال آینده.حالا هم کارای نصف و نیمم رو خودم میگم تا به چیزایی غیر از اینا اشاره بکنید!!:

مستند fnc 111 که دوتا قسمت آخرش رو پیدا نکردم,برنامه making artist که فقط یه قسمتش رو گذاشتم,مستند کنسرت stand up که درخواست داده بودید و من پیدا نکردم,یه در خواست از طرف "مهسا19" بود که یه ویدیو 18 ثانیه ای بود,لینک دانلود کنسرت زپ تور که خراب شده و هنوز درستش نکردم!!!

اینا چیزایی بود که یادم بود,اگه چیزی از قلم افتاده خودتون بگید!!!

نظر واقعیتون راجب این وب,یادتون نره!!!

{نکته:پوران دو سه هفته است که نویسنده وب شدهچشمک}

 


ادامه مطلب
نویسنده: هادی آل فهری ׀ تاریخ: پنج شنبه 5 تير 1388برچسب:, ׀

صفحه قبل 1 ... 100 101 102 103 104 ... 105 صفحه بعد

CopyRight| 2009 , cnblue1.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com